Making enemies is good

Jag har backyards på hjärnan, mycket backyards. Kan ju bero på att jag måste kompensera allt jag missade i Lördags. hmm. Men Millencollin va ju bra ;)

Gårdagen var seg men slutade bra med en lite vända gräsklippning och en pizza, no complains. 
Idag har det bara varit en såndär "vanlig" seg Måndag då man bara vill ha en söndag till innan allt börjar igen. Men så blev det INTE. Back to reality, back to work. Jag uppskattar verkligen de små guldklimparna på jobbet, de är ju några stycken faktiskt ;) wunderbara människor. Att det ska krävas en 100-åring för att få mej att asgarva ( MED denne såklart) , vilka godingar det finns. Guldstund!

Apropå ingenting så träffade jag en trevlig "dam?" i Lördags ( Söndags kl,02,30) på busstationen. Efter att jag klampat iväg Själv för att köpa mig en pommesfritelåda och sen otroligt nog hittade tillbaka till dem jag gick ifrån. Ibland är tajming allt alltså. Då sträcker denna dam fram en godispåse mitt framför näsan på mej " varsogod, ta en godis"  - netack men det är bra! " JO ta en NU, eller två. Det behöver du!"... Vi behöver inte relatera över varför jag såg ut att behöva en, det går bra ändå. Tack. Lördagen var trevlig, Putte i parken avslutades och allt var äntligen öööver. 

Ett till tips bara: spela inte ölspelet om ni inte dricker ÖL. Speciellt inte om man ska häva i sig 24:a klunkar åt gången.. ett liiitet tips bara ;)

Nä, nu sova. Alldeles för sent men vad göra?!



          - Kärlek



                                                 


              
                      
                                                                                                       af ugglas lixoom


        
                                   Lasse va inte helt fel han inte ;)
 

Kommentarer:

1 elin:

skriven

haha spelade du ölspelet på grogg eller?;)

2 Maria:

skriven

Ja tänk för att de gjorde jag :P inte bra!

3 emme:

skriven

LAAAAAAAAASSE :D

jag vill ha dina bilder sen ;)

4 emma:

skriven

han är fin lasse, fina pussar :O

Kommentera här: