Puttefnask!

Igår vart det Putte i parken igen, i det härliga vädret. Vi hade ändå turen med uppehåll för det mesta men det var ju redan blött så att det räckte. Idag funderar jag starkt på gummistövlar?...

Mitt mål för gårdagen var sahara hotnights spelning 21,30, och den var ju så JEVLA BRA! Trummisen var helt över taggad, trumpinnarna bara flög imellanåt och gitarristen va tvungen att byta plektrum efter varannan låt. Sångerskan Maria Andersson var helt otrolig, vilken röst, vilken energi!
Nu blir det ju alltid mer drag på en livespelning men det var SÅ bra! Klart att man stod längst fram också ;)


        
                     
                    Det enda jag har att säga : Totally amaziiing!!
(lånad bild)


Idag Förfest hos Lovisa :) sedan för mej iaf, Lillasyster? och BACKYARD BABIES! I like!

Vi ses hemma hos Putte ikväll, I´ll be there!

Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

Pååt igen bara!

2 elin:

skriven

Fyfan va kul, önskar jag hade vare med på lördan...! Kommer Backyard Babies nästa år ska jag med!

3 emma:

skriven

jag såg lillasyster, de var kul när umberella kom höhö

Kommentera här: