Snart är det dags...

och nervös är man ju så att man klapprar tänderna snart.

Igår var det sista jobbar dagen och doktor Stam och jag sa tack och adjö till Treklövern och vi hade redan stängt av innan lunch men det funkade ändå.  Dåligt att jag inte bjöd på tårta säger vissa men de kommer ju förhoppningsvis att se mig någon mer gång så jag tar med mig tårtan då ;) Det ordnar sig.

I Fredags var det statt och Thyreos. Det var skojj, förutom att min stackars bil blev en "sänkt sportbil" påvägen in men annars så. Jag tror att alla åtorpare var där inne men det var väl inte så konstigt eftersom bandets medlemmar härstammar härifrån :P Eller hur var det?  Jag blev bjuden på Cola i allafall och gick runt där. Dansade lite, kollade på folk och hade trevligt.  Sista timmen så togs halva dansgolvet upps av Åtorpare som dansade runt, kul att se att alla hade roligt! Jag sparade på mina dansanta krafter till den 5:e istället jag. Då syns vi på dansgolvet igen!

På Lördag flyttar min söta pålle hemifrån! Inte så långt iofs men jag kommer sakna honom så jevla mycket trots att jag vet att han kommer klarar sig utan mej. Om jag drabbas av allt för mkt abstinens så kan jag ju ta bilen eller tom. cykeln och åka förbi och kolla på honom... det ordnar sig!

Hoppas att grabbarna uppe i norr inte bli uppätna av björnen, men än sålänge står det 1-0 till jägarna så det ser bra ut.


- Kärlek







Kommentarer:

1 emma:

skriven

det kommer gå bra!!!!

haru lgh nu?



JAG FLYTTAR SNART :O:O

Kommentera här: