Tillslut..

Fick Maria tummen ur (och tillgång till internet) och skrev ett blogginlägg. Jag vet att ni har väntat och väntat men nu är ordningen återställd, för ett tag.

Jag är lite sådär ush blä idag, speciellt när jag läser annonsen på min kära häst på blocket. Huuuuh!! Iofs bara som foderhäst men jag känner mig ändå som en svikare, bye bye hästen, hej hej plugget! ( lite sådär halvpinsamt o stava fel i en blocket annons men va faen) Men jag kan inte klona mig och göra ALLT så det är bara att ta sig i kragen och plugga järnet och bli bäst. ;)
Min kära Blacken ska ju ingenstans så en häst finns ju kvar här hemma. Mamma skulle ju iofs göra mig arvslös och kasta ut mig om jag skulle göra mig av med Blacken, så nää... Jag struntar i det.

Har även skickat i CSN papprena, ställt mig i bostadskö och jag vet vilken tid jag ska vara i Örebro på Onsdag. Nu ska jag bara hitta dit också men det ska vi lösa på Torsdag.

Nu är det bara 3 pass kvar på jobbet!!! Sen är slut. Fast de kan ju räkna att jag kommer tillbaka till jullovet och andra lediga dagar ;) I´ll be back!

Nu ska jag bara fixa 10023455 saker till inför skolstarten men annars äre luuuugnt.

- Kärlek

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Hemskt ledsen Maria, men det är inget jullov heller :/ Varför tror du jag är lyrisk över sommarlovet?:P

2 elin:

skriven

Blogg.se vägrar publicera mitt namn, men det är iaf jag som kommenterade;P Puss, elin

3 Åsa:

skriven

Usch vad vemodigt när han flyttar sen. men säkert roligare för honom, å få nåt att göra när du pluggar :)

4 Madde:

skriven

Ska du lämna ut Unik på foder? =(

Kommentera här: