Gnäll o ännu mera gnäll..

Just idag, när jag hade bestämt mig för att ta tag i min uppsats så har mina bihålor blivit invaderade utav Ebba baciller. Jäkla oflyt. Det går åt näsdukar som aldrig förr och bihålorna värker rätt ordentligt. Det är någon som inte vill att jag ska skriva färdigt min uppsats!!

Så idag blir det film och soffliggardag, med avbrott för ett besök hos hästen.

Har haft en bra jul, träffat nära och kära 3 dagar irad så jag kan inte klaga. Hade visst varit väldigt snäll iår, förstår inte! Får nästan dåligt samvete när man får mer än vad man gett! Jag får ge tillbaka en annan dag.
Har inte haft nån julkänsla alls iår, lite träligt  men  har haft desto trevligare. Kändes bara som en väldigt rolig helg med massa presenter. Inte som när jag var liten och man vakna jättetidigt och sen åkte till faster där man sedan satt hela e.m. i deras hallfönster och kollade efter tomten. Sen när det blivit mörkt så såg man plötsligt en liten ljuslykta komma gående i skogen, och det var ju såklart "tomten".
Det var tider det!

Nu ska jag fortsätta att tycka synd om mej själv, God fortsättning!


- Kärlek

Kommentera här: