Hurtbulle!

Jo idag har jag varit lite hurtig, och nu menar jag hurtig för att vara jag. Jag är en rätt bekväm själv annars. Om ingen har märkt detta förut?

Hann knappt gå upp ur sängen imorse innan jag satt i bilen in till degerfors. Eeh, jaha frukost? - NEJ det hinner vi INTE!.. Så det var bara att hoppa i kläderna, fram med plånbok o bilnyckel och in till samhället.
Nyvaken, okammat hår och så en skrikande mamma brevid " SAKTA NER!!" Jo mamma lilla men styrfart måste man ha i kurvorna!.. ( jag lovar, det gick INTE fort idag, o jag höll avstånd till icke närvarande bilar!) :P

Så nu har jag inhandlat några julklappar till iallafall och imorrn blir det slutspurten sen får det minsann vara bra. Hoppas jag. För sen tänkte jag hinner med mitt genusperspektiv dagarna innan jul men som sagt, juletider är inte den ultimata planeringstiden. eller?
Fixat julblomma till någon som borde ha en julblomma, ska bara hinna lämna den också..

Ikväll blir det kalas, träffa folk man aldrig täffat förut, yeaj.

Hoppas att det goda humöret infinner sig snart, innan jag har skrämt bort alla i min närhet. Håll ut!

Nu ska jag slå in julklapparna sen blir det att promenera iväg med pållen :) Tror inte han lider av att stå inne nu, min bekväma lilla nonchalanta häst. " uuh, snö?!! på mina hovar!!??.SLÄPP IN MEJ MATTE!"

Trevlig Lördag och kom ihåg att andas mänsker!





 Kajsa tycker om vintern! Galna hund

Kommentera här: