Mitt i veckan

Och snart är det helg igen! Det går för fort nu tycker jag, stopp!
Jag måste skriva på min vfu uppgift, jag måste plugga inför seminariet imorron!! jag måste handla julklappar! Ge mig mer tid! Och mer ork också när vi ändå är igång.

Har iallafall gått en långpromenad med Kajsa och Chili vilket nästan var för mycket för mitt tålamod. Höll på att stupa i backen ett antal gånger när de korsade sina koppel och höll på att fälla krokben för mej, härligt med uppfriskade promenader :S Men vi kom hem igen hela men inte så rena. Pratade varg med Gunnar lite också, känsligt ämne det där.

Nu ska jag försöka skriva några rader till sen blir det läsa inför imorgon, deliberativa samtal och massa Dewey, ush. jag tycker inte om Dewey han bara komlicerar allt med sin jäkla utbildnings filosofi. En stunden tycker han så, i nästa tycker han si. Tur att jag inte behöver umgås mer med honom sen efter dessa återstående 3 år!! hallelujah.
Fast det känns bra när man får ett sms " jag erkänner....jag hatar deweys bok, så tråkigt att jag får utslag!" haha skönt att det finns fler ;)

Jag SKA ta tag i mitt liv nån dag men idag känns allt segt. Men nästa vecka blir det roligare :) med julbord, betnér och kalas :) Får tänka på det istället så kanske allt går lite lättare.

Fortsatt trevlig dag!



 - Kärlek

Och idag kommer Lilla mamma hem! Brun (röd!) och utvilad. Måtte hon ha köpt massa presenter annars!...

Kommentera här: