Monday is the day

Idag har jag redan hunnit med vfu-redovisning och massa fika. Det känns så värt de att åka in till skolan för 2 timmars lektion/redovisning. Samma sak blire på Torsdag med en 2 timmars utvärdering och förberedelse inför nästa uppsats som vi ska skriva ÖVER JUL! Tack för den!

Jag fick ju ingen kritik på själv uppgiften muntligt, fårse vad hon säger om det skriftliga. Hoppas innehållet duger, annars finns ju ioch för sig dessa jobbiga kompleteringar.
Har insett att jag kommer att få vara effektiv i mitt letande efter användbar litteratur. När man får hur många förslag som helst på användbar litteratur inför nästa paper så undrar man om läraren vill att vi ska plugga på julafton också?!  Eller så är det bara jag som är känslig :P

Men nu skiter jag i det och går ut i vintervädret.

Måste ju bara nämna att Arsenal vann mot Liverpool igår med 2-1 :P mot andras förtret.


- Kärlek

Kommentarer:

1 elin:

skriven

Ja, julafton är ju inte röd dag, men du får ledigt på juldagen om du har tur ;)

2 Maria:

skriven

jaaa, "bara ledigt" röda dagar!!

Kommentera här: