Morrn morrn

Nu har jag bytt ämne för 100 och sista gången. Nu ska jag skriva om genusperspektivet i denna jäkla uppsats. Men hur frågeställningen ska se ut vet jag inte än. Tänkte ta det med läraren imorrn och sen gå till bibblan och låna eventuella böcker sen tar jag jullov! Tillsammans med mitt genusperspektiv!

Idag blir det att läsa lite, annars inget spec. Städa kanske, sånt är visst ett måste säger vissa? Eller hur det nu var.

Börjar bli lite stressad inför jul. Spec. när min släkt gör tvärtemot vad jag har tänkt! Min planering var bra men nu vette fan. Nu ska helt plötsligt ALLA fira julafton PÅ julafton. Men det ska väl bli bra, bara jag fårse kalle så ska det väl gå :P

Nu blir det frukost sen nytt försök att hitta litteratur..

Annars julbord ikväll :) Me like

- Kärlek


Kommentarer:

1 lovisa:

skriven

EXAKT!! så sa ju jag också;P allt bra med dig?

Kommentera här: