Nytt år, nya möjligheter!

Efter att ha läst alla andras tillbaka blickar från detta år och deras framtidsutsikter så kör jag väl mina med :) Go with the flow!

Jag tyckte nyss att det blev 2009, året då allt skulle bli bättre. Tyckte att det inte var så längesen vi stod och dansade i Elins vardagsrum och jag försökte mig på lite för avancerade flowin rörelser. (Som förövrigt lyckades förevigas på bild!). 2008 var året vi helst av allt ville dissa, så 2009 kom lämpligt..

2009:

•Vi firade Åsa 20 inne på Nöjes, med lady gaga och ett farligt dansgolv!
• Jag och Unik tränade för Madde för fösta gången och upptäckte vilken dålig kondis vi hade.
• Jag jobba som en tok på lasarettet och fick fortsätta som timvikarie på nya avd. :)
•Vi träffade Backyard babies på Wickan!
•jag gick på 18-års fest och insåg att jag börjar bli gammal!
• Åkte till örebro och Träffade Betnér
• Stoppade upp ett helt parkeringshus och skällde på servicetelefonens växel!!
• Jobbade häcken av mig hela sommaren!
• Började på Universitetet!
•Lämnade bort min ena häst!
• Minglade runt på Putte i parken och dansade i leran
• Åkte till Segersjö och kollade på fina hästar
• Skaffade glasögon!
Gick på LADIES NIGHT och hade jättekul!
•Hade min första praktik på en förskola!
• Umgåtts med mina nära och kära!

Det var ett mitt 2009, kort och sammanfattat.
Hoppas att 2010 blir ett minst lika bra år, GOTT NYTT ÅR!
                                                                                         
                                           

                                                                  

Kommentarer:

1 elin:

skriven

Ja, MINST lika bra ska det bli! :D

2 Åsa:

skriven

haha bra 2009 dedär!

Kommentera här: