Sista skoldagen..

2 timmars skoldag med genomgång inför paper skrivandet, visst nödvändigt men 2 timmar är nästan inte värt det. Speciellt inte i det här härliga vädret och att halka runt i en värdelös vinterbil, nää.

Men nu ska jag inte till skolan förren den 7:e igen :) yes! Nu ska jag bara skriva min dunderuppsats ( vetenskapliga text!) som ska vara klar den 4:e januari!! Men det hinns, hoppas jag. Plöjde igenom litteraturen förut, har en text kvar att skriva ut annars klart. Ska ta tag i paperskrivandet imorrn, går nog lite bättre än förra gången för nu fick jag ju iallafall skriva om nått jag tycker är intressant. Tack!

Fick ingen kommentar idag heller, " ja maria vad ska du skriva om"
- genusperspektivet i förskolan.
Vilken litteratur skall du använda dig av?...
maria håller upp en bok om könsroller i förskolan o SOU artikeln: den könade förskolan.
- Läraren nickar...

Nästa...

Alla andra fick förklara sig och sin frågeställning men inte jag. Bra, dåligt?
jaja...

Imorgon blir det att åka till Örebro med Elin-Åsa och kolla på betnér. Vår årliga tradition :)
Blir att åka turbo bil in, blir bra det.

Nu tar jag kvällen, tack o hej!




God jul på dej min plutt!






Kommentarer:

1 elin:

skriven

Så länge inte lärarna protesterar brukar jag tolka det som att det är bra :P

Kommentera här: