Skärpning!

Nu har snart min lathet tagit övertaget, jag måste plugga!! måste måste måste!
Kanske fungerar bättre med roligt pepptalk men detta får duga. Har iallafall varit inne på 2 föreläsningar och blivit lite smartare idag, förhoppningvis.
Blev väldigt mycket skrivet, duktigt gjort tänkte nog alla andra men jag var ju tvungen att göra nått för att INTE somna!

Sen hem igen i regnet! Men vart tog vintervädret och julkänslan vägen? Om någon vet det så kan ju den höra av sig till mig. Är ju så mysigt att åka där med "visparna" på fullbott och höra dubbdäcken smattra mot vägen så att man knappt hör radion. mhmm...

Blev även lite handlat, trots att mitt kort strejkade så att man blev tvungen till en sväng till dfs för att ta ut pengar. Kändes sådär lagomt roligt efter en tur till örebro och tillbaka. Men någon mening kanske det var med det för när man står där inne på Kronhallen ( ja jag handlade en gång till) så hör man en välbekanr röst " menne, vart finns tejpen?"
Och visst var det Emelie :) Vi hittade tejpen tillslut och så råkade jag gå förbi julhyllan och plocka på mej två tomtar. Ooopps. Åsa och Nisse fick de heta ;) Eller Åse för det va visst två "gubbar".

Så det enda produktiva jag gjort idag var att diska, hejja hejja.

Men nu ska jag ta mig an lite litteratur  innan jag tar kvällen, sen laddar jag inför morgondagens INTENSIV plugg!


- Kärlek




Kommentarer:

1 Åsa Boström:

skriven

annars är Åsa ett fint namn!

va bra din blogg blev :)

2 elin:

skriven

Nämen, har du också ny design ;)

Kommentera här: