Jag är bara bäst

Ödmjukhet är faktiskt en av mina bästa sidor, eller?.. 

                                                  maria va

"Kom nu Gunnarsson så går vi!"... Va?? vem? jag?... det var nästan så att jag började tro att Carina smög bakom mej men det var det inte. Där var det alltid tilltal i efternamn eller när det var riktigt illa " MAARIIA G!, vad är din förklaring till det här?!"... haha... måste erkänna att jag saknar Carina ibland, lite lätt när det är som värst :P

Mina nerver har fått erfara mycket idag, provresultat och antagningsbesked, det är mer än vad jag klarar av. Har fått både en förklaring och en anledning att hoppa runt i köket som en ridskolehäst släppt på grönbete!

I like it!

Nu tar jag helgen, ledig imorrn och 3 dgr frammåt, like it more :)


              - Kärlek





Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

åå va härligt!

2 elin:

skriven

Haha så du saknar Carina?:P

Gött att du har kommit in:D

Kommentera här: