Lång helg..

på jobbet.

Ibland kan jag blir arg, eller snarare irriterad och grinig. Hur kan folk göra vissa saker utan att bry sig, utan att ens känna ett uns dåligt samvete. När man gör en sak som kommer att påverka massa annat folk så att de får det jobbigt, förstår iinte!!
Skärpning!


Ikväll blir det bio och massa godis och popcorn! Sånt gillar vi :)

Annars så spenderades ju mina lediga Torsdag på Liserberg och Universeum, bara lite kul hade vi. När jag väl hade kommit över min dödsångest inför varje karusell ( sådär efter 4:e karusellen) så var det bara kul. Kan ju säga att Höjdskräcken med sina 60m? över marken var bland det värsta jag varit med om. Tänk att sitta där i luften och dingla med benen 60m upp och veta att snart faller vi mot backen... HJÄLP!
Gick rätt bra påvägen upp ( förutom när killen brevid mig kläcker " den här skulle ju kunna gå sönder" - om säkerhets anordningen vi satt fast vi).. och sen när vi satt där i 12 sek. och "tittade på utsikten" ( Jag blundade mest men iaf) och sen bara höra hur det pyser till och SWIIIIIISCH! Full fart mot backen!!
Det kändes som att vi skulle slås mot backen och trycka upp våra fötter till axlarna eller nått, då va jag lite nervös bara.
Fast efteråt var det bara COOLT såklart ;)

Inne i spelhallen så lyckades ju jag vinna ett sådär lagomt ful gosedjurspapegoja ut "krokarna". Helt otroligt. Fast det var ju också det enda jag vann.




 Man kan ju iallafall skympta uppskjutet och höjdskräcken där i bakgrunden.


Det var det, fortsatt trevlig helg och slit inte ut er på semestern gott folk!!









Kommentarer:

1 elin:

skriven

Jag hade aldrig satt mej i nåt sånt :P

2 Maria:

skriven

Men vaddå, 60m är väl ingenting :P Lätt o säga såhär efteråt

Kommentera här: