Shopping all day long

Lördag och ledigt! Så då var allt det viktigaste sammanfattat :)

I Torsdags så kom Monika och Sanna upp från Göteborg så det har varit trevligt, socialt och ett väldigt handlande nu i 2 dagar. Eller det är väl snarare att de andra går och kollar i alla affärer medan Maria köper mest. inte bra.
Men det kan inte hjälpas att jag hittar så mycket snygga kläder som passar och att jag fått  en lön som jag gillar väldigt mycket. Så kan det vara.

På frågan "behöver du verkligen den där då?"   " -Klart jag gör!!"... Man skapar så otroligt många behov när man är i en affär.  Fast jag gillar när alla smakråds personer ( som jag förövrigt tackar så mycket för deras konsultation!)  säger - " Du MÅSTE köpa den där!"... Tack!

Annars har det blivit väldigt mycket fika under de här 2 dagrna. En liten fika med kaffe och kaka på stan,  sen blev vi hungiga. Då blev det lite mer mataktig fika som avslutades med GLASS. Efter det hem och äta middag, hej o hå.
Ikväll när besöket puttrat hemmåt till Gbg så åkte Mor o jag till Dfs bara för att vi kände att vi behövde röra på oss, då blev vi bjudna på fika igen. 

Ett tips; ska ni äta på en känd kina/asiatisk restaurang så beställ inte Biffspett. Det gäller att ha rejäla käkar. Ett tips bara. ;)


 

Lite 
roligt att jag fick med barskåpet där i bakgrunden. Annars så är det där en av "tröjorna" jag köpte innan jag fick min shopping ångest!


Jag återkommer!

Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

raaaaawr ;)

Kommentera här: