Slow Monday..

Mitt enda mål för idag är att städa mitt rum. Hur det går med det?... seegt.

Fast det är som vanligt, ju mindre jag har att göra desto segare går det. Ju MER jag har att göra, desto effektivare är jag. Måste bara få upp tempot först..

Helgen kom och försvann lika fort som vanligt. I Lördags vart det jobb och lagomt med övertid ( jag som inte hade bråttom alls efter jobbet.. nejdå) Sedan kalas på kvällen för Kjell som fyllde 65 och tog steget in i pensionärs åldern, härligt! Lata dagar och bara vara, det är han värd! :)
Synd att jag skulle jobba dagen efter ( som vanligt) annars hade jag banne mej haft "hutt o skål!" race med kusinerna. De tror ju alltid att de är värst.. men inte då. Ännu senare på kvällen  vart det att kliva in i vad som var kvar av en bröllopsfest?!.. Eller ja.. nått i den stilen var det.

Jobba Söndagen också utan övertid, tack för det.

Kort och gott.  i helgen har jag tjänat pengar, kalasat som vanligt, hämtat en V70 i Nora och sooovit. 



                 - Kärlek


      

        I like that car!





Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

fiiiiin kar!

Kommentera här: