Allsång is the shit!..

Nu har äntligen min sprojlans nya dator infunnit sig i mitt hus, efter att jag med en skräckblandad förtjusning betalat den också! hujja mejjen!  Som sagt, det är TUR att jag jobbar hela sommaren så jag inte behöver känna mig SÅ fattig trots allt.  Men den är ju snygg! Datorn alltså. Så snygga designer bubblor på framsidan, vad de nu ska vara bra för har jag inte listat ut än men de är trevliga att titta på iallafall..

Igår vart det till att träffa Emma ( finally!) och tillbringa en varm sommarkväll på Karlskogafesten, det var väl allt för mysigt. Vi två på en röd fin vinterfilt där i gräset alldeles....tillsammans med 5000 andra ;P Allra längst fram satt vi i gräset med våra allsångshäften och stämde in i sång.. ibland. Fast mest skratta jag åt en allt för rolig farbror (gubbe) som tog i allt vad han kunde och dansa och han bokstavligttalat shaked that ass to much! Jag vet att man inte ska skratta ÅT folk utan MED dem men det var allt för svårt. Sen får han ju skylla sig själv om han ställer sig längst fram och skakar loss, då bjuder man på det.

En dag till på jobbet sen är det HELG! Och det är helt otroligt men Maria är ledig på en helg!! Det var längesedan! sisådär 1 månad sen. Ledig är bra, ledigt är bäst!

På Lördag bär det av till karlstad och Nöjes med de bästa :) Ska bli så jäkla skojj. efter att ha fått varit fyllechaffis i 4 helger irad så känns det rätt gött att äntligen få strunta i förarstolen och bara få åka meeeed. Det blir prima det. Först grillat och gott hos Elin sen bär det iväg mot staden där solen alltid skiner!

Sen så ska jag ju få träffa Emma igen, 2 ggr på 3 dagar. Ska det va så ska det va intensivt :P


  - Kärlek

                                                                                     

        

"Jasså så du har en alltså?!, ja men jag skulle inte bara kunna få se hur den ser ut? Är den stor?
"kan du inte visa mig den, jag vill ju bara veta hur det känns att hålla i en, om jag orkar bära den, jag har ju alltid velat haft en egen..."

           
                 - Mamma när hon frågar om hon skulle kunna få låna kristoffers trimmer/röjsåg... aja :P


Kommentarer:

1 elin:

skriven

HAHA din mamma är så rolig ^^

2 Emma:

skriven

Erkänn du saknar sten &stenley! Men imorgon ses vi och kör på grillade köttbullar ;D

Kommentera här: