Hurtbulle eller inte

Nu ska det bevisas för en gång av alla, Maria kan INTE jogga. Jag är mer för att springa snabbt, korta sträckor, much better.
Det sitter väl i generna antar, Tack Mamma :P ( Hon skryter fortfarande, efter 30 år om hennes 100m lopp mot Linda Haglund... move on!!)..

.





Hepp hepp! Öööökaaa!


Vilken lugn helg det inte blev heller, 16 timmar jobb och Natt chaufför åt onyktra muppar, gött. Sömnbristen börjar göra sig påmind men sånt har jag inte tid med nu, här ska springas och mockas m.m.

Imorgon börjar jag på mitt härliga sommarschema för 10 veckor framåt, Tjohejsan! 10 veckors heltids arbete.
Som sagt, Pengar eller ha ett liv?!.. Det ÄR den stora frågan


- Kärlek

Kommentarer:

1 elin:

skriven

Du får leva för flera dar den 27e ;)

2 Emma:

skriven

haha, de är faktiskt roligast att springa fort, att jogga är så jävla törrt så de finns inte. Benen vill ha snabbare tempo.



ps. jag börjar också snart jobba, vi kan sörja tillsammans!

3 åsa:

skriven

haha det är den stora frågan! men utan lön blire lite småtråkigt liv :P

Kommentera här: