Invecklade diskussioner...

Jo, vi diskuterar... Vi diskuterar mycket och högljutt. Inte att vi förstår varandra så himla bra men vi kör med taktiken låt högst, låt mest. Det verkar funka rätt så bra.
Fast nu är vi rätt nöjda efter lite mat och lite sömn. Nu ska jag bara försöka roa en 8månaders gullunge så att vi inte behöver diskutera så himla mycket, så himla högt och så himla länge. Lycka till med det känner jag..
Vi har även försökt läsa dagstidningen men det slutade med att det bara återstod mindre beståndsdelar av det som hade varit en tidning.. det var det det.

Nu ska vi försöka roa oss lite igen, promenad kanske? Utan att somna.. jo men det kan gå.

Annars lugnt, alla är spridda för vinden idag, vissa jobbar, andra ligger däckade medans andra roar sig på andra orter. Jag har ingen koll idag känner jag, nollkoll. Men jag är hemma iallafall, så mycket vet jag :P



Fortsatt Trevlig Helg



Vissa kan ju lata sig iallafall...

Kommentarer:

1 elin:

skriven

Tjusig blogg du har!:)

2 elin:

skriven

BTW så gillar jag din katt, speciellt när kinden hänger över kartongen ^^

3 Emma:

skriven

jag kan bara hålla med elin om katten, plus Välkommen till blogg.se-världen!

Kommentera här: