På begäran av en trogen läsare...

UPPDATERA!

Jaja säger Maria, jag Ska uppdatera.

Men som förut så har vårt internet kraschat och jag vill inte vara inneboende hos min plastbror hela tiden, även om det är väldigt trevligt, men men.

Idag har det varit jobb o jobb. Annars brukar jag bara klaga på 7-16 tider på helgen eftersem det går sååå segt och spec. när det är så fint väder ute. Men idag gick det fort och på lunchen så sprang vi nästan in i lunchrummet och slängde oss på soffan " SOOOOVA". Så nödvändigt att sova knappt en halvtimme men det va så gött och jag var faktiskt pigg sen. Helt OTROLIGT! Annars brukar det vara Maria the Zombie som kliver ut ur lunchrummet, varesig hon har sovit eller ej.

Imorgon blir det också jobb, same time. storhelg is good.

Ikväll blir det "kalas" för Helena som gått ur skolan, Universitet kanske man ska säga :P Grattis! 

Nä jag har inte tid att uppdatera en lite text ens en gång, det blev lite kludd iallafall som kanske går att förstå.

Fortsatt trevlig helg och NJUT av solen ;)


          - Kärlek

Kommentarer:

1 elin:

skriven

Haha alltid kul att läsa nåt nytt ;) Nu ska jag ut och njuta i solen tillsammans med neurologiboken! Pöss

2 Emma:

skriven

Mera mera mera!

Kommentera här: