Tokiiig!

Det där kändes som en rak och bra inledande rubrik.

Nu har jag gett upp hoppet om vårt internet, ni kommer snart se mig inne på telia där jag kommer införskaffa mig ett mobilt bredband. Nu är det NOG!
Men tack Rikard för din kämparglöd, det uppskattas! Fast om jag skaffar mobilt bredband så kommer ju självklart vårt trådlösa att funka bra som aldrig förr, det kan jag nästan slå vad om.

Helgen kom och passerade lika fort som vanligt.
I Fredags hade vi ju en trevlig kväll med dooleys och mys. Plus lite Twiilight tittande... prima prima ;) Sen har jag insett att vissa är som gjorda för sina framtida yrken. Specielt när de trycker fram en STOR bild som tar upp hela skärmen på datorn, ( och Elin säger snabbt, - Svälj först Maria!") på en "varig" hjärna. "ååh... va.. coolt"  Eller.. Men det är bra, lite entusiams är alltid bra o ha.
Det är ju tur att vi är olika :P

Annars Har det blivit lite barnpassande :) Fotbolls tittande och filmtittande. En komplett helg helt enkelt.
Men när jag väl är nere och kollar på Åtorp när de spelar match då får de ju se till o vinna också, eller? Allt för publiken eller hur var det?

Sen att jag såg en period på Hockey finalen kanske inte var helt otippat men det gjorde jag iallafall. Själv, sittande på en hård pinnstol i vårt vardagsrum. Som sagt, lite sportfreak kanske jag är, ibland. När jag har lust.


marias goes sportnörd!

Kommentarer:

1 elin:

skriven

Men.. om du var själv, varför då sitta på en pinnstol? Lite obekvämt. Den variga hjärnan är vidrig, skulle inte vilja se den på riktigt. Åsa har udda intressen ;)

Kommentera här: