Är det inte Lördag snart..

Så fredagen är gjord.

Jag blir tokig, jag vill ha gjort den där skiten NU så det är över!!!

Har haft diskussion/debatt om friskolor idag, gick väl sådär. Jag förstår inte politiker som kan tjata på
så om samma sak hela tiden, de bara vänder och vrider på samma argument hela tiden. Sen har ju alla
OLIKA syn på SAMMA sak, därför det är så intressant att diskutera det.

"ja tänker ni utifrån ett kollektivistiskt sätt så är ju detta en fördel för er men om ni däremot ser detta på ett partikulärt synsätt så blir det ju såhär istället....."  ghhhr...  
Få jag gå och gräva ner mig någonstans... ??

Träfffade iallafall Helena i skolan o hann prata lite med henne och sen blev det lite tentaplugg och kaffe i Vårbo =)
 Trevligt!

Nu blir det paus från dessa böcker en stund sen PÅT igen bara! 


God kväll!




 

Kommentera här: