Fredagsmyyyyys!

Om det så är det sista vi gör!..

Idag skulle jag göra mycket. Jag har kommit långt...
Just nu är jag "barnvakt" åt en halvgalen terriervalp som springer efter mej konstant. Och då menar jag konstant. Nu ska jag Städa lite så Elin o Åsa inte behöver åka hem pga. en allergisk chock eller nått.

Annars lugnt. Hämtade min gamlahäst förut så nu står han i stallet och ÄTER! har dubblat (!!!) på lusernintaget och nu blir det ätardagar några ggr i veckan. Vi prövar så sålänge.
Annars får han flytta hem igen, iofs som singel men han verkar trivas med det också. Det löser sig.

Nu ska jag ta nya tag i väntan på vinet och godiseeet! :)




- Kärlek


Kommentarer:

1 lovisa:

skriven

Är han smal?

2 elin:

skriven

Haha nej nu har du kommenterat ordentligt ;) Funderade på hur många kommentarer en lista kunde locka fram :P

Kommentera här: