Frukost avklarad

Nu blir det plugg. Jag ska plugga, måste plugga, VILL? plugga.

Novemberväder idag med, så jag håller mig inne tills det är dags för stallet. :)



Ha en bra dag!





 - Kärlek

Alltså, jag har suttit med en bokjävel (ursäkta) hela dagen, med avbrott för mat, promenad och kaffe. Och har fortfarande massor kvar att göra ( man har väl alltid nått att göra men iaf) jag blir så frustrerad. Just nu ska det bara renskrivas inför imorgon så jag ser vad jag menar sen skiter jag i detta för idag. Min stora kärlek idag har varit datorn, vi har umgåtts flitigt. :P

Tack o hej!

Kommentarer:

1 elin:

skriven

Extremt oinspirerande novemberväder! Fyyyfan. Jag ska med sitta inne och plugga hela dan, vi får tycka synd om varandra :P

2 Maria:

skriven

Precis när jag kommenterat det på din blogg ;) Ja det får vi göra!

Kommentera här: