Höstväder is tha shiet!

Eller inte..

Är så seg och jag skyller ALLT på vädret.

Fredag finally, New moon premiär idag och allt. Hoppas alla trivs ikväll :) Själv dissar man Robban och läser en bokjävel istället. Tjohoo.

Ska ju läsa lite i min ROLIGA bok, sen hämta Blacken. Kanske att han får övernatta här så får han gå tillbaka imorrn, fårse hur jag gör. Tror allt att han saknar stallet ibland, och Unik trots att han var en riktigt Biatch mot honom ibland. Flockdjur säger jag bara...

Har förövrigt klantat mig och haft halvt ihjäl min mobil! Ibland räcker inte mina få hjärnceller till, men men. Men då får jag iaf en anledning att köpa en NY snygg mobil! ;) mohaha. Desto dyrare desvärre...
Dags och jobba lite kanske. hmm..

Hur kan man lägga alla skoluppgifter till jul?!!...  Inlämning/redovisning VFU paper - v.51. Inlämning fördjupningspaper 4 januari ( postas!!!, mitt i nyårshelgen???) . Hemtenta (iochförsig) 14 januari.
Men det är luuuugnt... sa vår lärare iaf. pyttsan heller.

Nu LÄSA... sen tar jag HELG!




Lille hästen, November 2009.


- Kärlek

Kommentera här: