Kärringgympa!

Måndag morgon, segt. Måndag f.m. Segt. Måndag E.m. Segt... Måndagkväll - Kaputt..

En såndär dag som bara kom o försvann, den fruktade Måndagen. Början på en lång vecka. Slut.
Novembervädret gillar jag inte, det var lutzen dimma hela vägen in till örebro och hela vägen hem. Sen så gillar jag inte att bli ihop klämd mellan två långtradare mitt på E20! Och jag gillar inte att den ena långtradaren vinglar fram och tillbaka mellan körfälten medan en annan långtradare KÖR OM den! Och jag gillar INTE att gubbar i blåa bilar kör rakt fram och skiter i trafikreglerna MED FLIT!

Och jag gillar INTE att det inte finns en enda CD affär inne på hela Marieberg! Eller har jag missat nått.
Men jag GILLAR Elgiganten! Jag är nu härmed er trogne kund, i alla väder.

Har iallafall varit lite nyttig och varit på kärringgympan idag, tillslut. Har missat 2 ggr ( tror jag) Det kändes.  Kondisen är rätt okej, boxersize slagen, helt okej. Koordinationen - Ingen alls. Så det ser rätt roligt ut när man står där och viftar och flaxar fram och tillbaka, upponer. Men så ska det vara. jag har TRÄNAT. 

Även Pluggat lite med seminariegruppen, blev nog lite klokare. Föreläsningen var helt okej, jag gillar Johan Öhman. Han är en bra talare och har snygga knep för att behålla läsarnas fokus. Mer av honom hoppas jag att det blir. Om man måste välja :P


Nu äre Kvällen, har ingen som kan putta mej ur sängen imorrn, jäkla oflyt för det kommer gå tugnt o vara stelt. Men jag har ju tränat iallafall ;)




 - Kärlek 



Såhär viga är vi på Måndagarna, men inga andra dagar.
                                               

Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

de är strongt gjort av dig att gå på såndär tantgympa!

2 elin:

skriven

Får ni boxas på kärringgympan!? LYX!

3 Maria:

skriven

Jag vet jag kämpar järnet!!

Jao, mer bodycombat, slå i luften iaf ;)

Kommentera här: