Måndag igen..

Som vanligt så försvann helgen FÖR fort. Gillar vi inte.

Jag hade planerat in min helg så bra, SÅ bra! Lördag, ledigt o hockey, Söndag, PLUGG. Nu blev det istället Söndag - JOBB. Men det var kul att komma tillbaka och jobba lite och träffa allt folk.
Kul när man kliver in i matsalen och kikar fram mot en boende och frågar om hon känner igen mej och hon svarar direkt, " nämen.. jo men det är ju Maria från Åtorp." Jajjemän, jag sätter verkligen spår hos folk.
Sen om det är bra eller dåligt det vet jag inte. :P

Idag har jag umgåtts med gamla tentor och försökt vara lite smart. Får ju fasiken ångest när Sandra och Isabelle sitter och har svarat på alla gamal tentor och skrivit en sammanfattning på 27 sidor! Men men, vi gjorde också ett försök på en gammal tenta och försökte tillämpa passande lagar till olika situationer... tjoho. Vi var väl lite duktiga, sen fick jag låna en katalog med massa solresor ( värme!) och grabbarna grus drog fram datorn och kollade på ett avsnitt från 2½ men.
Sen blev det föreläsning i 2 timmar med trevligt sällskap. Intressant föreläsning trots hennes intensiva försök till att göra oss delaktiga.. VI FÖRSTÅR ÄNDÅ! tack..

Men en intressant föreläsning om barnets rättigheter iallafall. "Rättigheter skapar MOD" stämmer ju rätt bra.

Nu blire ännu mera plugg, sen natta hästen.


Mina vinterdäck sitter kvar än, Helt otrooooligt! Tack tack.




 Jag vet, han är bara LITE söt!


Kommentarer:

1 elin:

skriven

Åh vilken söööt!

Mina vinterdäck sitter också, men det ryker ur motorhuven ^^ Som tur är så är det ett 30-kronorsproblem som jag hoppas lösa i morgon.

Kommentera här: