Trådlöst

Helgen snart slut och jag har inte pluggat det jag skulle ha gjort. Nu ska jag iofs bara läsa klart min bok men det hade känts bra att ha gjort det. Riktigt avancerade undersöknigar i den boken, hon har kommit fram till att barn inte planerar sin lek, utan att de improviserar ( för det mesta). bl.a.....Känns som att jag kommer bli smart av detta,. Inte mkt plugg alls just nu annars, men som sagt, allt kommer sen på en och samma gång sen. Vad jag gnäller!

Imorgon blir det iallafall VFU och träffa alla små barn igen :) Då ska jag lära mig om kunskapsuppdraget. Låter ju roligt, sådär lagomt. Annars ska det bara bli kul att få "jobba" lite istället för skolan.
Hem och tvätta regnkläderna sen så man är redo för utelek!

Trevlig helg förövrigt, kalas, barnvaktande, pizzakväll med "grabbarna" , sett min gamla häst göra en capriole, tvättat bilen och soovit. Jag är nöjd. 

Nu fortsätter segsöndagen, bäst att dra ut på kvällen så långt som möjligt. Har även fixat trådlöst internet hemma hos pappa så jag känner mer rätt duktigt också, skulle ha blivit datatekniker kanske? Så nu kan han surfa också och skaffa facebook som ALLA andra ;S



 - Kärlek 

Kommentarer:

1 elin:

skriven

Haha, han är vig den där hästen ^^

Kommentera här: