Vetegroddsolja istället för didaktik..

Jag vet, inte ens värt att fråga!

Pluggandet går segt. Jag lägger ner tills imorrn då det blir plugg med seminariegruppen på morron sen seminarie på E.m. Det får gå! Didaktik är förresten intressant, eller jag kanske ska omformulera till att didaktik är BRA. Fast just nu är allt segt så nu får det va.

Imorse testade Kajsa mina röstresurser, jäkla hund! Det är så lätt att göra något med en häst i ena näven som jagar foder hinken som man har i andra näven, när man ska försöka få tag i en hund som står mitt i vägen. Då var sammanbrottet nära. Som vanligt.
Men vi överlevde, hunden sprang fort hem sen konstigt nog, hästen fick sin mat och jag hade lite av min röst kvar.

Nu ska jag faktiskt städa, så har jag gjort nått nyttigt idag. Hejja mej.


Visst att man längtar lite efter jul men hallå, sommarn är väl ändå liiite bättre ;) Iaf  med alla konserter och skojj!



         

                      

  - Kärlek

Kommentarer:

1 elin:

skriven

Vi kan ha sommar hela tiden, fira julafton 24 juli! ;) maj, juni,juli,augusti,maj, juni, juli...

2 Maria:

skriven

Jaaaa :) fiffigt Elin

3 Åsa:

skriven

sommar sommar sommar!

Kommentera här: