Bitter dag:3

Jag vet, barnbaciller är rent av livsfarliga! Jag känner att jag har valt helträtt yrke.

Har lyckats plugga en liiiten microskopisk stund, flöt på rätt bra till en viss Andreas försökte smöra på mina anteckningar istället för på sin macka, då gav jag upp. Men än finns det tid till plugg, lugn o fin. Har ju hela Lördag kväll och så heeela Söndagen på mej, det är luuugnt. ( försöker jag intala mig själv).. :O
Ja och såklart hela söndag natt också ( inlämning kl.08,00 Måndag morgon) så som sagt, det är lugnt.  

Det ordnar sig!

Imorgon blir det sista dagen på VFU:n. Ska försöka ge mig på att baka nått tills dess också. men vad? Inte kladdkaka iaf för det åt de förra fredagen. Så kul och gå till kl.5 en fredag men det är ett måste, då kommer vi hinna klart också med vårt möte om VFU:n så det är bara bra iofs.
Sen kommer jag ju tillbaka v. 47-48 så vi ses  snart igen :) Eller om jag ska spara bakandet till dess? Annars är det ju gott med kaka x2.

Nu ska jag slänga mig i soffan och försöka och inte vara så bitter. Blir nog rätt lätt när man ska glo på en viss Brad Pitt i 2 timmar, I like! Det kan man kalla humörhöjjare. Sen slänga sig i duschen och fräscha till sig och kanske plugga igen. Vilken varierande dag jag kommer få idag.

Mot friskare tider!


  - Kärlek

Komma att påstå att min kaffebryggare är jobbig att koka kaffe i, det är höjden av fräckhet. Spec. eftersom den var så "dyr".
- "Jasså så billig kaffebryggare! Jaha så det var utbyte av tjänster kanske, sånna där tjänster vi inte kan erbjuda förstås." / A

 Ingen kommentar...





Kommentarer:

1 elin:

skriven

Haha, en intala-mig-själv-att-det-är-lugnt blogg ;)

Kommentera här: