Hälja snart slut

Samma visa varje gång. Konstigt alltså.

Har inte gjort nått nyttigt alls i helgen. Kan ju delvis beror på att jag är genomförkyld men ändå. Konstigt att jag vill göra som mest när jag inte orkar.. varför? Jag vill RIDA, STÄDA (otroligt jag vet), Hälsa på min häst!, PLUGGA ( oxå rätt otroliiigt). Har iallafall organiserat alla skolpapper och arbeten i en pärm så jag vet vart jag har det, nu ska jag bara läsa mig hela skiten också. Det är nästa steg.
Beställt ännu mera böcker också, tjoho. Pengarna bara flyger iväg.

Sista veckan på min VFU nu, sen är det back to reality, tråkigt nog. Tenta paniken börjar komma, hur i helvete ska jag klara detta?! Under har ju skett förut så, kanske så. Bara o börja plugga nu snart, efter att VFU uppg. är klar också. hejja hejja! Jobbar bäst under stress men iaf.

Men om jag ska vara positiv så har jag det jättebra på praktiken och ALLA är jättesnälla och hjälpsamma. Min handledare är väldigt bra måste jag bara tillägga! perffa A-L :) Har fått jättemycket material att läsa till min uppgift och lite andra papper m.m. skitkul. Men det blir ju att jag sitter och läsa massa annat som är roligare än demokratiuppdraget måste ja ju säga, men men. Jag SKA ta mej i kragen. Snart. Barnen är jättegulliga och alla lillgamla kommentarer man får höra på en dag, helt otroligt. Så det är bara kul annars. Och alla fråga om det känns som att jag valt rätt och om det verkligen är det här jag vill göra osv. Klart det är det, just nu. Annars skulle jag inte göra det. 
 
övrigt så..
måste även iväg och shoppa nån dag. Vinterjacka, joggingskor, stövlar? ( vill vill vill). En annan dag så.

Nu ska jag knalla upp och borsta min häst och ge han massa mat.

Hur vore det om älgjakten vore slut så man får umgås med folk igen. Hallååå..


       - Kärlek




 Min lille (vrånga, ensiva, feta) plutt, saknar dej!



Kommentarer:

1 elin:

skriven

Jag jagar inte älg så vi får väl umgås lite mer medan din gubbe jagar;P

2 lovisa:

skriven

Tack, Ja det hoppas jag verkligen=) Puss

Kommentera här: