Plugg va

Vad roligt det är när man inser att man ska ha läst en massa litteratur inför seminariet imorgon! Yeaj..
har iallafall börjat, endel avklarad MASSA kvar. bara o läsa läsa läsa, sen skriva lite minnesanteckningar. hejja hejja.

Sitter och läser ett gammalt examensarbete just nu, intressant så det är ju tur det. Bra med lite ideer inför ett eget kommande arbete.

Att det ska krävas 35sidor för att förklarar att samverkan mellan föräldrar och förskollärare är viktigt inom förskolverksamheten är väl lite väääääl. Hallå, kort och konsist TACK!

Sen läsa min grupps vfu uppgifter och skriva kommentarer och diskussionsmaterial. det får bli senare. Det hinns! Hoppas jag. Har haft kaffepaus nu så snart blir det back to reality. Men som enligt Guy Karlungs förläsning så är det bara nyttigt med en paus imellan pluggandet, så får den tidigare informationen tid att lägga sig ( eller försvinna ut genom andra örat! ). Hoppas hans teori stämmer eftersom de går efter den även på lärarutbildningen. ( med VFU innan tentan!) jaja, det märks.

Blev en ridtur igår i regnet, välbehövlig för båda parter. jag kan dock inte rekommenrdera att prata i mobiltelefon och rida på en oframkomlig stig samtidigt. Det hela kan sluta i att man rider vilse.. Eller lite åt fel håll kanske man kan beskriva det också ;)

men vi kom hem, hela, rena men ack så blöta!

Nu, plugg. Sen Ännu mera plugg!


 ha en bra dag!





Har drömt 2 nätter irad att jag åker och kidnappar hem min häst.
 vad kan det betyda?

Kommentarer:

1 elin:

skriven

Det betyder nog att du längtar rätt mycket efter honom ;P Ibland får jag mina snilleblixtar. Men jag håller nog med din lärare, pauser är bra!

Kommentera här: