Skola all day long

Vilket gör mig otroligt seg i huvudet ( mer än vad jag redan är vanligtvis).

Förts seminarie 8-10, sen en häärligt håltimma på 3 timmar (!!!!!!!!!!!) sen föreläsning i 3,5 tim. Fast fick lite pluggande gjort sen tröttnade jag och tog en promenad i nått villakvarter och lite längre. Hade turen att hitta tillbaka iaf :)

Första föreläsningen om eleversdelaktighet? med Elisabeth Arnér var så otroligt intressant. Eller hon fick ALLT att låta intressant och vilken inlevelse. Inte ofta de får stående ovationer föreläsarna men de fick hon av några.
Fick trevligt sällskap på föreläsningen också vilket var roligt. och bjuden på choklad, snacka om välbehövligt!

Nu har jag nattat min häst iallafall, nu ska man bara vänta in Mekare-mupp och sen ta kvällen.



Go kväll!

Kommentera här: