Ahaaaa!

Ursäkta en tillfällig bloggtorka, de kommer oftare numer märker jag. Inte bra!

Det får väl bli en kort sammanfattning av en skolvecka som har gjort mig till ett stort frågetecken med skolångest redan nu.  HUR i hela friden ska jag klara detta? SÅ mycket man ska kunna alltså! Jag har ju lagt min studieteknik på hyllan ( om jag nu hade någon. Studieteknik alltså. Hylla har jag) och inte ansträngt min skolhjärna på 2år. ALLA dessa böcker, texter, ARBETEN, redovisningar m.m.
Men så tänker Maria till lite. Om nu alla andra har klarat detta, då ska väl även jag klarar av det? Eller? KLART JAG SKA!

Först (typ hela veckan utom idag) var allt tufft och oförståeligt. Nu idag kändes det som man började förstå någonting, någonting stort. (Ungefär som att börja förstå vad två kineser talar om) Det kändes bra. Väldigt bra.
Det kändes även bra att känna igen någon som man kunde tala med, utbyta frågor och allt sånt shiet med. Gööör bra!

Så jag kanske börjar förstå allt detta med studier snart, få in tekniken och bli effektiv som student. Hoppas på det. Något mer. Jag är så IMPONERAD AV ALLA ER SOM PLUGGAR!

Nu tänkte jag ta helg ändå, försöka släppa detta lite. Ska upp till blacken snart och fixa lite. Se om någon vill umgås, någon? Imorgon blir det ju såklart  ROSENTRÖM. Det är något av en tradition för oss tror jag. Det blir 3:e året irad för mej, även om han inte är en av mina artistfavortiter på så sätt så har det ändå blivit så. Rosenström får avsluta sommaren. En sommar som försvann för fort! IGEN!! 

Trevlig helg!           

De Goaste av de coolaste, vi syns imorgon! ;)


     - Kärlek
 

Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

asså maria, de kommer gå så jävla bra för dig :D

ses i morrn!

2 emma:

skriven

Vi kan umgås, kom till mig vetja. HAHA

3 elin:

skriven

Klart du klarar att plugga! :D Fyfan va kul det ska bli imorrn!

Kommentera här: