Dags att avrunda denna sommaren!


Dags att nörda lite framför datorn igen. Har gett upp det sociala livet helt känner jag, sorry!
Kollar VFU:platser för fullt, dags att börja söka.. NU fram till på onsdag. Jag ska försöka vara lite kall och vänta fram till tis, ons och se om det kommer upp några fler platser. Typ Kga, laxå, Degerfors?!!... Annars siktar jag på att bli Kumla bo i 3 veckor, funkar fint det med.
Vad skönt tänkte man att få komma ut på VFU så tidigt så man kunde släppa skolan litegrann, OH NO glöm det, här ska det göras arbete OM VFU:n under tiden. Vad hade jag förvantats mej?!!... Jaja, men jag kommer ha kul under tiden jag gör det förhoppnignsvis. Om nu maria får någonting gjort och inte bara sitter och har givande samtal med 1-5 åringar hela dagarna


Ikväll ska vi se den här mannen. Samma låtar, samma folk, samma ställe, samma känsla!

Jag avrundar min sommar 2009! Tack och hej


           - Kärlek

Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

jag hoppas det blir samma känsla för mig, men jag är tveksam. Jag ska ju inte ens vara dyngfull, å de va ja sist. du får dricka åt mig också ikväll :D

Kommentera här: