Kass uppdatering

Men nu är jag här!

Har spenderat min helg med Torsten Thurén som jag nu äntligen har dumpat! Fast måste gå tillbaka och försöka få fram tre viktiga aspekter ut honom men snart, snart är jag kvitt honom.
Måste förresten tala om att Torsten är en aningen grön ifärgen, lite sådär halvtjock men inte för tjock. Ungefär 176 sidor läsning. Vilket räcker gott för mej. Vetenskapsteori för nybörjare. Jusste, det va ju vetenskapsman jag skulle bli, inte förskollärare. Hade missat det.

Försök förstå min bittra ironi, den som kan.

Annars är det fortfarande förkylt och jävligt. Skiitans! Får hoppas man är fit for fight imorrn iaf och ta tag i vårt " Paper" tjohoo. Eller nått.  Min häst har jag försummat men han ser ut att trivas ändå. Bra det. Hade varit gött med en tur i solen men sparar det tills jag orkar göra mer än att diska. ( vilket blir väldigt snart, HOPPAS JAG!) Annars är diskbänken otroligt fin idag, nått positivt.

Ska försöka ta mej iväg till dfs och se lite av världen. Låna ut internet till käre far så han får igång sitt trådlösa internet någongång.

Tvättat bilen också förresten, sådant där onödigt vetande.

Jag hade ju planerat in lite motion imorgon i form av "tantgympa". Bara jag får röra på mig, för jag bli tokig snart. Har även börjat planera in lite ridning, fårse vad det blir av saken. Förutom mina skritturer på Blacken då förstås. Annars kommer jag bli en soffpotatis och I don´t like it!

Dags för rise of the soffpotatis, Dfs here i come. 


                       - Kärlek

Kommentarer:

1 elin:

skriven

När du har slutat snora o nysa vill jag också träffa dig! Det var längesen nu!

2 emma:

skriven

Jag blev så ledsen här, för jag kolla precis igenom mina böcker och såg att jag också kommer ha dejt med torsten thuren.



fy tusan.

(tur att du dumpa honom) Hahah

3 Maria:

skriven

Haha Emma, lyllos dej som får umgås med Torsten :P

Jaa elin vi syns snart!

Kommentera här: