Menne så att de...

Jo men det känns väl sådär lagomt kul att sitta i skolan och inte kunna göra det man ska. Jag blir bara så trött på situationen, inte människorna!
Men vi gör vårt bästa och hoppas på en mirakel... Hallelujah! Amen...

Jag kan ju iaf "glädjas"? år en lagomt rolig träningsvärk. Känna gött och ha gjort något som den soffliggare man annars är. kan ju försöka komma igång med träning nu så man blir piggare, starkare och bara bäst! Hade en såndär syn framför mej om hur gympan skulle se ut, alla "tanter" som stod och gjorde step up och var överantusiastiska. det är bra att bo i ett litet "samhälle" på så sätt... man behöver inte känns samma "ALLA TITTAR PÅ MEJ" känsla iaf.  Gött de.

Vi satsar på gympa nästa måndag igen, SJÄLVKLART!

Vad jag läääängtar efter mina praktikveckor, ge mej! NU! Fast klart att man inte slipper skolan ens då ( förutom att jag ÄR på en skola men men) utan då ska vi få en härlig uppgift att göra samtidigt. Men TACK för det.
Och jag ska bli lärare?...

Nästa fredag blire Ladies Night. Det blir kul! jag säger aldrig nej till Martin Stenmarck. ;)

I lördags vare ju marken och puben! marken avklarades tidigt, jag dissade TREDJE vändan och va barnvakt istället, much better och färre trängsel. Var nyttig och köpte naturgodis hos min kusin som stod där. Jag kände mig lite nyttig iag, en stund. Annars blev det bara en plånbok. Vann även en chokladkaka och en ost. Wiho. Och Puben.. jag vad säga?.. Det blev cider, bjuden på 5 av 6st. gött. tack så mkt.
Vad populär man känner sig när alla kommer fram o frågar vart den andra hälften är, ja men jAG är ju HÄR iaf?!!.. Hallå.?!! jaja, det var kul. agerade doa doa kör till sångarna, iofs nedanför scen, ensamma längst fram. doa doa... Let it be.. aahh... let it beeee... Jättevackert! Lööv it.
Skillanden på puben var väl att det var så MYCKET FOLK. 200 medlemskort tog slut, endel hade redan och sen skrev de till nya medlemmar på 2 A4 sidor.. det blir ngr st.

det var lite trångt där ett tag, inte så konstigt kanske..

ja men det va min helg o lite till.


Nä.. nu äre snart lektionsdags och jag laddar upp för diskussion. Hejja!


- Kärlek




 

Kommentera här: