Söndags göra...

Fram tills nu har jag spenderat tiden med näsan i en bok. Avbrutit med fika och mat avbrott så det tog sin tid. Men nu är första boken done, 2 kvar. Har bläddrat på om dewey och hans filosofi, jäääätte intressant. Men vissa saker va ju lite mer intressanta än de andra sömntabletterna till sidor, yeaj.

helgen har bestått av kalas gånger flera. Fredagen spenderades på Synsam ( glasögon nästa!), shoppa presenter och sen avsluta kvällen med maränger och trivsamt sällskap hos Elin.
Jag tror jag lyckades bra med presentköpet trots allt, gött de!
Under Lördagen kalasades det också, två gånger t.om. Först 1 års kalas sen 13 och 3-års kalas. Fick nästan i alla åldersgrupper där.

Annars har det varit slappt. Ska ut och gå nu så man orkar ta tag i och städa lite sen läsa ännu mer. Jag nästan längtar efter mina glasögon så att jag slipper sitta och läsa om samma rad 3 gånger för att raderna hoppar upp o ner. Lite knövligt jo.

Har nog även lyckats välja ut ett par bågar till glasögonen också. Först tänkte jag de blåa, sen de vita ( lite för skrälliga ändå) och tillsist de svarta, riktiga "fröken glasögona" som supportrarna valde ut i Fredags redan. Om jag ändå hade lyssnat på dem redan då, tänk vad mkt velande jag hade sluppit under de andra dgrn. :P

Imorgon blir det plugga lite, synsam, örebrooooooooooo. 



       
             miss ya!!

               
                                                                           - Kärlek

Kommentarer:

1 elin:

skriven

Jag säger ju att du ska lyssna på mej;) Men dom svarta va riktigt snygga. Och du lyckades VÄLDIGT bra med ditt presentköp :D tänk att handla på Kicks utan att egentligen spendera en enda krona! ^^ Helt underbart. Puss!

Kommentera här: