Bloggandet står rätt still..

men snart börjar skolan och då kanske det blir mer bloggande. Blir oftast så att man lägger tid på annat på datorn när man egentligen ska plugga. För mig blir det iallafall så.

Igår var mamma och jag och daniel i örebro o shoppa lite. ;ed släpkärra o Mammas sega volvo. Och mammas humör. Sen parkera mamma så fint när vi gick in på marieberg. Skitbra med kärra och allt.
När vi kom ut. ja då var det inte lika perfekt när andra bilar hade parkerat brevid oss. HUR kommer man ut från en parkering med STOR kärra med kapell och allt och en stor V70 från en smockad mariebergsparkering. Svängradie = O.

Jo man låter Maria koppla loss kärran och dra ut den i mittgången för "hand". ( tur att karln brevid hade koll på vart kärran var för det hade nog inte jag. Men det gick bra. Trots allt. )

- " vilken tur att jag inte har en dotter med rosa nackelack och svaga nerver"..
Tack Mamma. Hur du nu än menade.

Som sagt, man har aldrig tråkigt iaf när man åker och shoppar med Mamma.

Fick iaf inhandlat mitt databord micke och en byrå. Blir bra det nu när det är dags att plocka fram alla läxböcker igen. Dags att bli lite smart igen alltså..

Nu blir det kalas-fika uppe i Gökhult. 


   
                       
                                    vart tog sommaren vägen??


- Kärlek

Kommentarer:

1 Elin:

skriven

Gött ni får det nu när allt kommer i ordning :) Svårt att koncentrera sig på skolan kanske när det finns mycket roligare grejer att pyssla med i huset :P

2 Åsa:

skriven

Haha spännande! hoppas du får nytta av nya Micke nu :P

Kommentera här: