Ledig Måndag

Vad skönt det är att inte behöva ställa klockan en dag iallafall och bara få sova ut!  Jobbarhelgen gick fort och nu är det Måndag igen! Redan Augusti och jag undrar vart tog sommarn vägen??jag som skulle sola och bada så mkt!.. Har bara badat 1 gång änsålänge! Katastrof! Det enda jag kan säga är väl att jag sparar mig till den 29 januari när vi drar till Gran Canaria. Det blir skönt det!Mitt i kursstart, men vad ska jag göra?.. Det får gå ändå. .

Fastnat framför tvn. Behind enemy lines heter orsaken till detta. Men vad va sjutton. Jag är ju ledig. :)Senare blir det pyssla om hästen och kanske spackla sista rummet. ( dvs. Micke spacklar).. Och klippa gräset. Och där va min lediga dag redan fylld.

 
                                          
                                                 Men först lite filmtittande..


- Kärlek





Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

jag har också en efterlängtad ledig måndag :) njuter för fullt!

2 lovisa:

skriven

bra film det där=)

Kommentera här: