En bra dag!

Äntligen en BRA dag! Fast den började lite stressigt men det löste sig. hade sådär lätt glömt bort de där två håriga, fyrbenta 500 kilos klunsarna som jag har ute i stallet.. Hmm Nä men jag är inte stressad av mig.
Är så van att mamma har fixat det där varje morgon men nu är det som vanligt igen. Upp tidigt!

Började min stressiga morgon med att åka o besikta bilen. 8.40 stod jag där beredd och nervositeten kom smygandes när portarna öppnades. Hur skulle det gå?! Skulle min fuskamerikanare glida igenom detta smärtfritt?!
Jag blev om inte ännu mer nervös när den unge men ack så energiske karln säger åt mig att komma och titta när han hissa upp bilen. " OH NO" Vad är det jag ska se?!  Men han sa inget mer och jag stod där och försökte se någotsånär intresserad ut. Nä men det såg så fint ut och han var imponerad av mina utomordentliga bromsar! TACK de kan behövas.
Så jag fick ett TOMT papper med mig hem. Tjohoo..

Jag fortsatte min färd till västergården och kom lagomt till morgonfikat. Efter att ha värmt upp mig och ätit så kom kanylerna, rören och stasbandet fram. Ajajaj,, ssk Margreth räddade sitt ryckte och satte det på första försöket. Normalt hb så man kan ju undra varför jag plågat mig så för det?!... jaja nu vet man iaf. Jag
 har sysslesatt många med mina armar iaf. Bara att vänta på allergin o se.

Sedan drog jag med mig kära mor till örebro. Eller hon drog med mig i v70:n så glatt. Hade bättre flyt idag med julklappsinköpen. Har många kvar men det hinns. Hann iaf med de vesäntliga delarna = MAT och en FIKA.

Dagens + Fick mycket gjort
Dagens -  Alla jävla örebroare som kör som galningar!!! Tacka vet jag stockholmstrafik. 


- Kärlek

 
 Ibland känner man igen sig så väl.......

 

Kommentarer:

1 elin:

skriven

HAHA som Leo och jag med Jennys kospark med sporre upp i magen på han :D Han höll ju som tur var i alla fall upp huvet till skillnad från Mulle... Underbar ponny detdär ;)

Kommentera här: