Snart JUL...

Konstigt att ju närmare jul det blir, desto MINDRE stressad blir jag. Jag vet, jag är konstig.

Idag Har jag hunnit med en barbacka tur på Unik. Han fick nog mjölksyra i sina ben när han fick pulsa genom snön, gick så segt. Men hemmåt gick det fortare, då märktes det inte av någon mjölksyra eller liknande. Rolig häst det där.

Idag blir det städa och åka iväg till marieberg med Micke och Emil. Blir att köpa det allra sista nu, bl.a. till Mamma och Micke och några barn. Men sen äre KLART! :) Försökte mig på en "billig" jul men det gick sådär. Jag var lite anti-jul först men det börjar släppa nu allt eftersom.

granen också. Den vill jag helst hämta idag, men det hinns nog inte med. ( traditionerna spricker!!) Så det får bli imorgonbitti helt enkelt. Då ska vi bokstavligt talat ut och JAGA gran. ( med hagelbössa)... hmm...

Så på julafton blir det antagligen jullunch i åtorp - vidare mot karlskoga och hela stora släkten! :)
Juldagen blir firad med johansson släktet och annandagen så blir det hockey med desamma.
Missar tyvärr firandet här, men så får det blir. Det kommer ju fler jular.

Och ledigt är det till den 7.e januari! härligt! Har lite uppg. att göra men det ska väl gå smidigt hoppas jag.


     GOD JUL!


Kommentarer:

1 Elin:

skriven

Det där med en billig jul brukar vara svårt att lyckas med :P Hoppas du får en lugn och mysig jul!

Kommentera här: