Förkylt och ännu jävligare

Jag har inte tid att vara sjuk, jag orkar inte vara sjuk längre och jag vill veta hur det gick på hemtentan!! För äre kört på den så har jag en trevlig helg att se fram emot 19-22 februari. Tentaskrivningx2 och ingen utgång :( Visst är jag positiv nu..

Men men.. bara att vänta och se. Ush.. magsår OCH förkylning.

Har SÅ mycket att läsa och anteckna, ( jaa, det är lite synd om mej iallafall) men det får vara tills imorrn, hoppas bara jag har återuppstått då. Jag försöker vila mig iform men det går ju sådär. Så härligt med endel lärare som helt anser att det är mitt problem om man missar skolan, fast, det är ju mitt problem men just nu är jag lite martyr så allt är jobbigt  ;P

Nu blir det mera viiiila, snorpapper och te och en film på det. Tjolahopp!






  Populär bild men den speglar ju hur det verkligen känns iallafall... :)

Kommentera här: