Hälja snart slut då...

Grundade inför helgen med att skriva en 7,5 poängs tenta på morgonen, härlig värre. Kändes skönt efteråt iallafall, blir man av med det en stund. Fast vägen till tentan var dock lite krokig :P Började med att vara sen iväg till Åtorp där jag skulle möta Helena men hon hade också vissa "snöproblem". Tur ibland med privat traktor och plog som får ploga ut en till vägen, sen vidare till örebro lite senare än planerat, men änsålänge lungt. Då, efter Kvistrbo hamnar vi efter en plogbil som inte tänker flytta på sig förren vid E18 så där åkte vi i snigel fart på led alla stressade människor.

Vi skulle ha gjort som helena sa, kört om alla jäkla bilar med den lilla bilen medans jag höll upp en stor skylt i fönstret ( VI SKA SKRIVA TENTA!) Det hade säkert gått hem hos alla ;)
Men vi hann iallafall, något stressade men dock itid. In skriva tenta - ut - hem.

Blev en förmiddagsfika i Vårbo direkt efter tentan, passade bra. Men vad som mest imponerar mig är att min lilla bil orkade upp för garageuppfarten, helt otroliiigt. Min lilla söta bil till pappkartong.

Sen blev det till att fira Linneas 18-års dag i Strömtörp, med vin och pizza. Sen vidare till statt och Neverstore som var helt otroligt bra liveband.

Lördagen höll jag mig inne, förutom när hästen skulle ha mat, men det tog emot att gå ut. Främst  motvinden dock. men idag är ja så trött på snö, kanske beror på att ja fastnade i en 2 m hög snödriva när ja skulle ta ut hästen. " det här går aaaaaldrig att ta sig igenom med häst" ack ja, hästen gick, Maria fastande i snödrivan och blir översprungen av hästen. Ghhhrrr..  Ja tänk om man hade haft 4 ben då hade de visst gått bra!!
Sen fastande jag i staketet till hagen då höll Maria med sitt tålamod på att explodera!!..

Nog om det, nu blir det stallet, sen vänta in Rally(bruden)karln som kommer skryta så om sin vinst :P

Imorron börjar praktiken!! 5 veckor igen, I like.



 Tack för den här helgen!



        
  Nöjd med frisyren iallafall... :)


 - Kärlek

Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

jaa håret blev kanon!

Kommentera här: