Men vi börjar väl tagga nu va?!...

Peppe pepp pepp!

Bra dag idag. Började med att jag fick se att jag klarat hemtentan! VG på det! ;D Tjohoo '
Fortsatte med en flum lektion om förskollärarrollen, didaktik och annat sådär lagomt kul. Avslutade med en bildlektion på 3 timmar, måla på ägg och göra små fåglar av tallkottar. De ni! Nyttigt för mej som är så otroligt Okreativ så det är väl bara bra att jag får pyssla...

Imorgon har de lagt ett e.m. pass, jag gillar inte det. Men får sluta 15,00 iallafall så lärarna är väl inte helt emot oss ändå. Sen blir det hem och tagga inför Thyreos.

Mina vänner imorgon ÄR:
                                                                                                                         
                                                                            




- Kärlek

Kommentarer:

1 elin:

skriven

Graaaaaattis till tentan!! Fan va duktig du är:D

2 Maria:

skriven

Ujja, helt otroligt!! :) Snart tenta igen, o den har jag ingen koll på!! :O

Kommentera här: