Mitt i veckan

Nu har jag försökt i 2 dagar med " att ikväll ska jag minsann lägga mig tidigt!". Ja, och hur har det gått? Sådär va, om inte 23,00 räknas som tidigt?.. tveksamt.

Inne på 3.e dagen på praktiken, har inte börjat med mina monster uppgifter än. Började kolla efter material idag iallafall så att det finns grejjer till våra framtida "experiment". Man kan komma väldigt långt på oljekritor, vattenfärg, kottar och lite fjädrar. Fantasin har inga gränser, förutom hos mej då som är såå kreativ... hmm.

Har insett att det kommer bli kalasat 3 ggr denna vecka. Först igår i vårbo, sen på lördag för kusin Micke som blir 40 (gubbe?!) och sen på Söndag i Baggekärr. Trevligt trevligt. Det där " nya livet" som skulle vara så nyttigt får vi börja med någon annan gång. Men det känns bra att folk tror att jag tränar varje vecka iallafall. :)

Nu blir det stallet! =)


 
       Unik lyssnar på mitt eviga tjat :) saknar min gode lyssnare!

Kommentera här: