Summering av helgen!

Sovit, kalas, sovit, kalas, stallet.

I Fredags gick jag hem 12,30 det kändes sådär lagomt gött och man tyckte att det var så långt kvar tills Måndag. Ja, och imorgon så är det Måndag, IGEN. Konstigt det där. Allt ska man gnälla också över att helgen är slut. Som vanligt.

I Lördags vart det sovmorgon, finally. ( 8,30) efter tiiiidiga mornar. Jag är inte van vid att gå upp 5, halv 6. Jag har latat till mig och brukar stiga upp strax innan 7 annars när det är skola, när man börjar 9. Men det är kul på praktiken och det har bara gått bra hittills. Har bara fått bra feedback iallafall så det känns också bra!

Till veckan blir det att börja med vfu uppgifterna, tjohoo eller nått. Blir kul att göra dem, men det blir aldrig som man har tänkt sig har jag märkt :) Sen ska jag summera allt vi gjort, reflektera över det, varför blev det så, varför blev det si. HUR ska jag veta det? Som pedagog ska man visst kunna sånt har jag hört.

Igår var det 40 års kalas, Kusinen fyllde 40!! Hujjamejjen vad alla ska bli "gamla" hela tiden. Själv så blir man ju inte ett dugg "större". Eller hur det nu va.
Och idag har vi varit på 2-års kalas och fått ännu mera tårta :) Sen åkte ju några iväg på gympa efteråt, hurtbullar! Hoppas de plockade lite äpplen för mig med. det behövs!!

Imorron ska jag GYMPA! om inget annat inträffar vill säga.

Nu blir det potatisgratäng tror jag, om inte kocken har ändrat sig igen i matväg.. det märks!




- Kärlek

Kommentera här: