Ujja

Haft en seg och alldeles för onyttig helg. fast det kan man väl få ha ibland kanske

Fredagen kom och gick. Minnet är lite suddigt om vi säger så men jag hoppas jag hade roligt ;P ( uppdateringar mottages ej!)  Jag kom ju dit och hem iallafall. Avslutade  iallafall kvällen med en pommefritelåda som jag älskar så! men vad gjorde Maria med den, jo gav bort den! Och inte var det till bättre behövande heller, det vet jag! ;)

Lördagen blev seg, men med smörgåstårta, trevligt sällskap och ett ovanligt Lördagsnöje, som att lägga pärlplattor. Men det är väl kul att göra något ovanligt för en gångs skull:p

Igår va det segt med, men det blev lite dans med Ebba som högt och tydligt förklarade att hon skulle lyssna på "atta däj!" ( lilla snigel akta dej) Hela tiden!! varvade med lite Larz kristerz imellanåt. Inte undra på att man är som man är.

Nu är det bara att ladda inför skolan igen då, e.m. pass i 2 timmar, tjohej. har insett att jag ligger SÅ efter i min planering ( någon som blev överraskad?). Tenta snart och det känns inte bra!! Men sen blir det iallafall Praktik igen, den diggar jag mer. Vem sa att allt skulle vara roligt och LÄTT hela tiden??... jusste.

Nu mat, sen skola!


- Kärlek

fast något positiv är väl att jag har klarat av min första 30högskolepoäng!!! :) En bit påväg! 


  <3<3<3

Kommentarer:

1 elin:

skriven

Va gött ni har som får varva med praktik redan från början!:) Och nej, jag är inte förvånad över att du ligger efter med din planering ;) jag gör också det nu, har lagt ner ca 3-4 timmar på uppgiften vi ska ha lagt 10 h/vecka på...

Kommentera här: