Designer ska jag inte bli..

´Nu är det KALLT! Visst är det fint när solen skiner och snö gnistrar och MAN KAN VARA UTE. Nä, nu är det bara tråkigt för inte går jag ut frivilligt i detta. Tillskillnad mot de som är ute och jagar. Vart tog allt folkvett vägen??

Igår blev vi bjudna på god mat och dricka i Vårbo. Lyxigt att åka bort och bli bjuden på mat, jag klagar inte. Sen kom minttun och likören och "den blåa" fram så då blev det bara ännu lyxigare. När vi hade fått i oss tillräckligt av allt det goda så blev det lite singstar och the brothers lirade guitar hero.
Det ska jag prova någon gång, ensam, när ingen ser. Det krävs ju trots allt liite kordination och det har jag inte mycket av.

Nu är det bara 1 dag kvar i skolan och sen HEMTENTA! Hur ska detta gå?
Hoppas få betygen från VFU:n också så är det också klart! Jag är klart nöjd med G men VG sitter aldrig fel det heller ;) Har ingen aning om vad läraren tycker om våra VFU uppg. eftersom hon inte ens kommenterat uppgifterna från första VFU:n som vi hade v.41... träligt.

Nu ska jag bädda ner mig och försöka få upp värmen. När jag väl har fått det så måste jag ut och frosta av stackars lilla hästen. Eller stackars men han trivs nog lite bättre i lite värme än detta..

Trevlig helg!


- Kärlek

Kommentarer:

1 Erika:

skriven

Roligt att ni kom i lördags, många tomflaskor blev det :) Du och jag kanske kan prova guitar hero själva nångång :P haha!

2 Maria:

skriven

Haha ja det får vi göra nån dag ;)

Kommentera här: