Helg snart?

Inte att jag har slitit järnet i veckan men jag vill hemskt gärna ha helg, nu.

Idag har jag målat en groda! Visst låter det Spännande! :P Den finns att visas här hemma om någon är intresserad, en groda skissad i blyerts... woooow. Direkt efter att bildläraren säger " Ni behöver inte kunna måla BRA men ni ska kunna MÅLA på ett BRA sätt" så går hon fram till mig och min fina gubbe och säger att skissgubbar ska minsann inte ha gällivarehäng. Men grodan blev visst bra.

Annars har det inhandlats en vinterjacka och hästmat, så lite produktiv har man ju varit.

Imorgon blir det att plocka kottar och försöka hitta något att göra en Spindel! av. Nä, inte ens värt att fråga :P Inte nog att vi ska leta rätt på spindlarna ute i snön och skogen, vi ska också kolla på de små fulingarna med mikroskop, SEN ska även måla av dem och sen BYGGA dem tredimensionellt också! De ni! 


Nu blir det att läsa om övervintrande fåglar, det blir nog en bra godnattsaga.


- Kärlek

Bara att vänta på debatten, vilka reaktioner kommer det bli? ujja..







Kommentera här: